TRANSLATOR

nedeľa 23. januára 2011

NÁVRATY




Tento zabudnutý blog mi prišiel celkom vhod. V jednom z príspevkov som napísal, že čas potrebný na úspech v online biznise je tak tri roky. A ľuďom ktorí sa nezapoja alebo aj zapoja a prácu zanechajú, sa tak či tak o tri roky stretnú s tými ktorí vydržia v tom istom čase, ale v inej situácii.

Na predchádzajúcich dvoch príspevkoch, ktoré som napísal v priebehu troch rokov, je zrejmé, že naozaj samo sa nič neurobí a samotná existencia blogu alebo webu nerieši nič.

Ale teraz je blog aktivovaný a inovovaný.
Pre blog som našiel náplň predovšetkým v problematike sociálnych sietí, komunikácii a v publikovaní môjho profilu z pohľadu poľudštenia blogov. A potom sú nejaké doplnkové témy ktoré by na iných súvisiacich blogoch renovitalmarketingu pôsobili rušivo až nevhodne.

Trochu som sa pohral s Twiterom a Facebookom. Predtým ma sociálne siete nebavili, pri pozeraní nižšie uvedenej ponuky som sa zamyslel nad veľkým významom a váhou akú prisudzujú biznismeni sociálnym sieťam. Rád nerád, pustil som sa do toho.

Na jeden deň stačia tlačidlá, widgety, vzájomné prepojenia, prepojenia prepojení, získanie priateľov, napojenie na Google, skrátka malé zoznámenie s funkciami.

Zvládol som základy aj vývojárske prvky a funguje to.

To je to - nechuť. Viem si predstaviť ľudí ako podobne krútia nosom nad inými novinkami.
Je to ľudské, ale nie je to profesionálne. Je taká doba, jednoducho treba dennodenne absorbovať nové a nové informácie ...

V ponuke nižššie je krátke video s tromi prvkami :

1. Stať sa jednotkou na Google vyhľadávačoch
2. Ovládnuť priestor sociálnych sietí
3. Spolu s ďalšími prvkami pritiahnuť masy návštevníkov ako s magnetom na svoje stránky

Určite si video pozrite a ponuku vôbec, lebo je v nej aj ponuka na spoluprácu.






ebook

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára