TRANSLATOR

pondelok 24. januára 2011

STLAČ GOMBÍK



O tisíc a jednej noci a neuveriteľne umnej marketingovej manažérke




DNES NEDOKONČÍM PRÍSPEVOK O DARČEKOCH, UŽ JE RÁNO A JE TU INŠPIRÁCIA

... taký spínač by sa žiadalo ...



TÉMA O MARKETINGOVÝCH ZAKLÍNADLÁCH

je vážna vec

a preto vo vytváraní príspevku budem pokračovať.


/Tu sme začali - darček - bonus - zadarmo /




Marketingové zaklínadlá / mentalita /syndróm /rýchleho zbohatnutia

SEZAM OTVOR SA!

Pokaľ si dobre pamätám príbeh z Tisíc a jednej noci o Alibabovi a štyridsiatich zbojníkoch, tak pointou bolo, že štyridsiatich zbojníkov, ktorí sa riadne nadreli než naplnili jaskyňu neslýchaným bohatstvom, o toto bohatstvo pripravil Alibaba tým, že neoprávnene získal prístupový kód k jaskyni. A aby sa učinilo spravodlivosti zadosť, Alibabu o bohatstvo pripravili početní počestní občania Bagdadu, ktorých pozval do dokorán otvorenej jaskyne.

V dnešnej dobe oslíka Otras sa, čertov plášť s vreckom na nekonečnú duplikáciu dukátov, hrnčeky Var!, kotlíky Naplň sa! obrúsky Prestri sa! a iný rozprávkový inventár vystriedali nové nástroje a techniky CopyCat, Viral Explosion až po jednoduché kúpte - potom len

STLAČTE GOMBÍK

a otvára sa jaskyňa s pokladom, sypú sa peniaze.

Vypovedá to o jednom – ľudia sa nemenia. Ľudia menia šaty podľa módy, ale platí na nich stále to isté, len v šate zodpovedajúcom danej dobe. Teraz a tu sú to internetové technológie.

Napokon Šeherezáda použila počas tisíc nocí množstvo marketingových stratégií, taktík, metód a praktík. A dostať niekoho do časovej tiesne /nadránom pred popravou / s tým, že mu niečo veľmi dôležitého ujde /prerušenie rozprávania / sa používa dodnes a veľmi úspešne.


Zaberá to, jeden Američan - na podobnej štruktúre obchodného listu, zarobil za jeden deň milión dolárov.


Horšie je, že taký list morálne rýchlo zastará / “obkuká sa “ /, nakoniec ani Aladinova čarovná lampa nefungovala večne / krádež /, bolo ju treba vymeniť za fľašu / inú formu /, ale obsah zostáva /džin amerického sna na rýchle zbohatnutie /,

PRETOŽE ĽUDIA SA NEMENIA
a to je pre marketing dobre.

AHA ! ŠEHEREZÁDA !

Koľko rokov tvorí tisíc nocí ?

TRI ROKY !

Za tri roky získala diadém sultánovej ženy.

Pri podenkových aktivitách hrozí vždy len strata, a nielen finančná.
Predchodkyne Šeherezády prišli napríklad o hlavu.

Aký je náš slogan ?

Nie zázrakom do troch dní ! Áno realite do troch rokov !

Toto je môj darček.
Ak domyslíte odkaz tohoto príspevku, budete úspešní.

A ešte jeden darček - všímate si ako z cudzieho produktu robím sebe podobným ?

Môžete aj Vy ! Čo Vám bráni ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára